Thursday, May 3, 2018

De teves a meves (Llibres Infantils I Juvenils - Antaviana - Antaviana Clàssics Catalans) .pdf descargar Pere Calders


Descargar PDF Leer en línea



La literatura de Pere Calders es caracteritza perquè dibuixa un conjunt d'històries suggeridores i sorprenents. Les situacions viscudes pels personatges, insòlites, a vegades a frec d'un absurd perfectament dosificat, es presenten sota l'aparença de quotidianitat, de realitat. Amb el filtre distanciador de la fantasia i la ironia de l'autor neix un món nou, " calderià " , que emmiralla el rostre. En aquest llibre trobareu un recull de 18 contes sorprenenets, entre els quals " De teves a meves " , que dóna títol al volum.
libro De teves a meves (Llibres Infantils I Juvenils - Antaviana - Antaviana Clàssics Catalans) gratis
De teves a meves (Llibres Infantils I Juvenils - Antaviana - Antaviana Clàssics Catalans) novela
Ebooks Gratis De teves a meves (Llibres Infantils I Juvenils - Antaviana - Antaviana Clàssics Catalans) pdf Libros en Formato Epub

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.